PARTENER APL MANAGEMENT

platforma pentru administrația publică locală

Protecţia datelor personale – GDPR


Stimați vizitatori / utilizatori,

Această platformă online este deținută de către SC Partener APL Management S.R.L., cu sediul social în București, str. Plutonier Marin Pazon nr. 3, Bl. G.14, Sc .D, Et. 2, Ap. 44, București, Sector 3, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/4006/2017, CUI 31268127, denumită în cele ce urmează „Platforma pentru Administraţia Publică Locală”, „administratielocala.ro”, „www.administratielocala.ro”, „Administraţie Publică Locală”, „Portal de Administraţie Publică Locală”.

Pentru utilizarea platformei www.administratielocala.ro (denumită şi Platformă) a fost elaborat prezentul document care reglementează modul de prelucrare a datelor cu caracter personal privind vizita și achiziția vizitatorilor pe/de pe platforma online www.administratielocala.ro (denumită şi Platformă) şi identifică serviciile ce necesită aceste informații, precum și modul în care acestea sunt utilizate de către operator în ceea ce privește măsurile de securitate luate pentru a proteja informațiile private ale celor care utilizează Platforma.

Acest document se completează cu “Termeni și condiții” și cu condiții generale de utilizare a Platformei, care fac parte integrantă din acesta, fiindu-vă puse la dispoziţie pentru consultare, în vederea informării.

Prezentul document este structurat pe următoarele capitole:

  1. Cine este operatorul.
  2. Obiect.
  3. Datele utilizatorilor.
  4. Scopul colectării datelor.
  5. Caracterul opțional al furnizării datelor și consecințele refuzului furnizării acestora.
  6. Modul de preluacrare a datelor.
  7. Cine are acces la datele utilizatorilor.
  8. Protejarea datelor utilizatorilor.
  9. Drepturile persoanei vizate și exercitarea acestora.
  10. Stocarea datelor.
  11. Baza legală al prelucrării datelor.
  12. Legea care guvernează acordul.
  13. Modificări.
  14. Alte informaţii pentru uitilizatori. 
 

1.Cine este operatorul

Operatorul acestei platforme online este SC Partener APL Management S.R.L., cu sediul social în București, str. Plutonier Marin Pazon nr.3, Bl. G.14, Sc. D, Et. 2, Ap. 44, București, Sector 3, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/4006/2017, CUI 31268127.

2.Obiect

Acest document arată preocuparea permanentă pe care platforma www.administratielocala.ro o are fața de protejarea intereselor vizitatorilor/utilizatorilor, fiind una dintre modalităţile prin care depunem toate diligențele pentru a vă căpăta încrederea, în aşa fel încât vizita celor care folosesc platforma noastră online să le fie utilă și lipsită de urmări pe care nu le pot anticipa.

În cazul în care, ca vizitator/utilizator, consideraţi că în cadrul acestui document sunt neclarități ne puteti contacta la adresa de e-mail: ionel_chirita_apl@yahoo.com, noi urmând să răspundem întrăbărilor puse de dumneavoastră.

Acest document, pe care vi-l punem la dispoziţie, a fost întocmit cu respectarea prevederilor legale naționale în vigoare privitoare la protecția datelor cu caracter personal și se completează cu legislația europeană din domeniu.

3.Datele utilizatorilor

Platforma www.administratielocala.ro utilizează următoarele modalități de colectare a datelor cu caracter personal (denumite, în continuare, „date personale”): rapoarte de trafic înregistrate de serverul care găzduiește Platforma (date de navigare de pe aceasta), furnizarea voluntară de către utilizatori, cookie-uri.

3.1. Date de navigare de pe parforma www.administratielocala.ro

Sistemele informatice și procedurile software folosite de parforma www.administratielocala.ro colectează, în cursul funcționării, unele informații a căror colectare și transmitere sunt necesare bunei funcționări a protocoalelor de comunicare online. Informațiile nu sunt colectate în scopul identificării utilizatorilor, dar, prin natura lor, în cazuri prevăzute de lege, acestea ar putea să conducă la identificarea acestora.

În aceasta categorie de date intră adresele IP sau denumirea tipului de gaget, adresele URL ale resurselor accesate, orașul, județul, date despre browser, tipul de gadget, orarul vizitei/utilizării, metoda utilizată pentru a interoga serverul, dimensiunea fișierului accesat, codul numeric care indică stadiul interogării serverului (accesat, eroare etc.) și alți parametri referitori la sistemul de operare și la mediul informatic al vizitatorului/utilizatorului.

Precizăm că de fiecare dată când acesaţi şi utilizaţi platforma www.administratielocala.ro, serverul înregistrează automat toate aceste date, neexistând excepţii pentru niciun operator.

Datele precizate vor fi folosite doar pentru a colecta informații statistice anonime în legătură cu folosirea Platformei și pentru o bună funcționare a acesteia. Datele ar putea să fie folosite de platforma www.administratielocala.ro  și pentru stabilirea răspunderii în cazul comiterii unor infracțiuni informatice, cu scopul principal de a vă garanta securitatea și siguranța în timpul folosirii Platformei, în condiţiile stabilite de lege.

3.2. Date furnizate voluntar de utilizatori

Utilizatorii ne vor putea transmite din proprie iniţiativă date personale și datele instituției/firmei din care fac parte, ori de câte ori vor dori să se înscrie în platforma www.administratielocala.ro  sau dacă doresc doar să se înscrie la serviciul „newsletter”. Colectare informațiilor de la toţi utilizatorii prin intermediul Platformei se va face în concordanţă cu scopurile indicate la punctul 4, intitulat „Scopul colectării datelor”. Anumite date colectate în acest mod pot avea caracter obligatoriu, fiind indispensabile pentru a putea răspunde solicitării făcute de utilizatori. Datele cu caracter obligatoriu sunt evidențiate cu un asterisc [*], cele cu caracter facultativ fiind nemarcate.

Furnizarea benevolă a datelor utilizatorilor include și acordarea consimțământului în vederea utilizării acestora în scopurile pentru care au fost colectate, fără acestea, noi neavând posibilitatea să creem contul pentru platforma www.administratielocala.ro.

3.3. Cookie-uri

Pentru colectarea de date de la vizitatori/utilizatorilori, platforma www.administratielocala.ro nu folosește cunoscutele „cookie-uri persistente” pentru a urmări vizitatorii/utilizatorii Platformei. Precizăm că www.administratielocala.ro va putea folosi alte feluri de cookie-uri și alte instrumente tehnice pentru a personaliza accesul vizitatorilor/utilizatorilor la Platformă.

Cookie-urile sunt fişiere de mici dimensiuni, codificate, formate din litere şi cifre, trimise de Platformă unui vizitator/utilizator și apoi trimis înapoi (nemodificat) de către vizitator/utilizator, de fiecare dată când accesează Platforma şi care care pot fi stocate pe computerul/gadgetul și browserul dumneavoastră. Acestea nu sunt dăunătoare computerului/gadgetului folosit și nu conțin viruși, dar servesc platformei noastre online să fie mai uşor folosită, mai eficient și mai sigur.

Platforma www.administratielocala.ro  folosește de regulă „cookie-uri de sesiune” – cu scopul de a vă pune în acord cu toate funcționalitățile Platformei și pentru a vă face navigarea mai facilă – care nu sunt memorate de gadget-ul utilizatorilor în mod insistent și care sunt eliminate odată cu închiderea browser-ului.

Folosirea acestor cookie-uri este strict limitată la transmiterea identificatorilor de sesiune (numere cauzale generate de server), necesari în vederea atingerii scopului prezentate anterior şi la recunoașterea browserului data viitoare când vizitați/utilizaţi Platforma.

Vizitatorii/utilizatorii platformei îşi pot configura browserul astfel încât să fie informaţi despre plasarea cookie-urilor, le pot permite în unele cazuri, le pot bloca pe toate sau le pot şterge prin activarea ștergerii automate a cookie-urilor atunci când închid browserul. Dezactivarea cookie-urilor poate limita funcționalitatea Platformei.

4.Scopul colectării datelor

Datele vor fi colectate în scopul exclusiv de a putea răspunde intereselor vizitatorilor/utilizatorilor Platformei, operativ și eficient, în toate etapele procedurii de utilizare: verificarea corectitudinii datelor introduse de utilizator în formularul de comandă, verificarea comenzii utilizatorului, emiterea facturii pentru serviciile/produsele solicitatede utilizator și pentru a putea contacta utilizatorul în cazul oricărei nelămuriri cu privire la finalizarea cu succes a comenzii solicitate.

Menţionăm că furnizarea voluntară a datelor utilizatorului implică acordul prelucrării acestora de către platforma www.administratielocala.ro.

4.1. Scopurile gestionării datelor

Operatorul gestionează și prelucrează datele pentru următoarelor scopuri:

  1. a) executarea serviciilor şi operarea comenzilor (nume, prenume, funcţia deținută, instituţia, copartimentul, număr de telefon personal, număr de telefon al instituţiei, adresa de e-mail personală, adresa de e-mail a instituției, adresa poştală a instituției);
  2. b) controlul executării serviciului (nume, prenume, funcţia deținută, instituţia, copartimentul, numar de telefon personal, numar de telefon al instituţiei, adresa de e-mail personală, adresa de e-mail a instituției, adresa poştală a instituției);
  3. c) prevenirea abuzurilor (nume, prenume, număr de telefon personal, adresă de e-mail personală);
  4. d) identificarea utilizatorilor și diferențierea între aceștia (nume, prenume, funcția deținută, instituţia, copartimentul, număr de telefon personal, număr de telefon al instituţiei, adresa de e-mail personală, adresa de e-mail a instituției, adresa poştală instituției);
  5. e) contact (nume, număr de telefon, adresă de e-mail/poştală);
  6. f) prezentarea statisticilor (pseudonimie);
  7. g) marketing direct (nume, prenume, instituție, compartiment, număr de telefon personal, număr de telefon al instituţiei, adresa de e-mail personală, adresa de e-mail a instituției);
  8. h) exercitarea drepturilor privind relația juridică cu utilizatorii (numele, prenumele, denumire (după caz), adresa de facturare, numărul de telefon personal, număr de telefon al instituției, adresa de e-mail personală, adresa de e-mail a instituției);
  9. i) îndeplinirea obligațiilor (nume, prenume, denumire (după caz), adresă de facturare, adresă de livrare, adresă poștală);
  10. j) emiterea facturilor (numele, prenume, denumire – după caz – adresa de facturare).

4.2. Consimțământul utilizatorilor

Utilizatorii își pot da consimțământul personal sau electronic prin utilizarea Platformei și prin abonarea la newsletter / bifarea căsuței în timpul procesului de înregistrare / plasarea comenzilor / solicitarea de informații de la utilizator pentru a-l contacta pentru marketing direct sau publicitate electronică (newsletter, e-mail, SMS etc.) folosind contactele puse la dispoziţie. Utilizatorul îşi poate retrage consimțământul, în orice moment, fără taxă, motivare sau condiţionare. În plus, consimțământul poate fi retras în modul stabilit în fiecare buletin informativ (newsletter).

Consimțământul poate fi retras  şi printr-o declarație trimisă pe e-mail sau la sediul operatorului. În cazul unei comenzi în așteptare, retragerea consimțământului prevăzut în acest punct (cu privire la newsletter) nu afectează executarea comenzii. În conformitate cu art. 7 punctul (3) și art. 13 punctul (2) lit. (c) din Regulamentul General privind Protecția Datelor, retragerea consimțământului nu afectează legalitatea gestionării și prelucrării anterioare a  datelor pe baza consimțământului dat în trecut.

4.3. Folosirea datelor în alte scopuri decât scopul inițial al înregistrării

În toate cazurile în care operatorul intenționează să utilizeze datele cu caracter personal furnizate în alte scopuri decât scopul inițial al înregistrării, acesta trebuie să informeze utilizatorul și să primească acordul său prealabil, oferindu-i utilizatorului în plus posibilitatea ca operatorul să folosească datele personale ale utilizatorului.

4.4. Plasarea comenzilor

Plasarea comenzilor pe Platformă necesită implicit o înregistrare. În funcție de nevoile utilizatorilor, există două niveluri de utilizare a Platformei:

4.4.1. Pentru utilizatori neînregistrați: numele, prenumele, numele instituţiei/autorității, compartimentul, e-mail-ul personal, e-mail-ul instituției, numărul de telefon personal, număr de telefon al instituției, parola, adresa poștală, județul.

Domeniul de aplicare al datelor gestionate și prelucrate este determinat de executarea ordinului (nume, prenume, telefon personal, telefon intituție, e-mail persoana fizică, e-mail instituție), contact (nume, prenume ,număr de telefon personal,e-mail) și emiterea facturii (numele autorității, adresa poștală de facturare).

4.4.2. Pentru utilizatori înregistrați: numele, prenumele, numele autorității, compartimentul, e-mail-ul personal , e-mail-ul instituției, numărul de telefon personal , număr de telefon al instituției, parola. adresa poștală, adresa de facturare.

Domeniul de aplicare al datelor gestionate și prelucrate este determinat de executarea ordinului (nume,prenume, telefon personal, telefon intituție, e-mail persoana fizică, e-mail instituție), contact (nume, prenume ,număr de telefon personal,e-mail) și emiterea facturii (numele autorității, adresa poștală facturare).

5.Caracterul opțional al furnizării datelor și consecințele refuzului furnizării acestora

Platforma www.administratielocala.ro informează că utilizatorii sunt liberi să ne furnizeze sau nu datele lor în formularul de logare de pe Platformă sau oricum indicate în solicitările pe care ni le adresează în mod direct.

Vă informăm, totodată, că nefurnizarea datelor utilizatorilor în mod voluntar și liber, atrage imposibilitatea de a obține ceea ce ați solicitat sau de a putea efectua comanda dorită.

Partener APL Management SRL va colecta de la utilizatori doar datele strict necesare finalizării comenzii sau transmiterii unui răspuns la solicitări făcută de aceştia.

6.Modul de prelucrare a datelor

Datele cu caracter personal ale utilizatorilor sunt prelucrate prin instrumente automate numai pentru perioada strictă, necesară îndeplinirii scopului pentru care au fost colectate. Sunt luate măsuri de securitate specifice pentru prevenirea ilegalităţilor și a folosirii abuzivă a datelor utilizatorilor, precum și pentru prevenirea accesului neautorizat și pierderea datelor. În acest sens, sesiunile securizate pot fi ușor identificate prin: apariția simbolului lacătului galben închis și prin colorarea câmpurilor specifice ale URL-ului galben închis.

7.Cine are acces la datele utilizatorilor

Datele colectate de la utilizatori vor fi prelucrate numai în scopul prevăzut în prezentul document și cu respectarea prevederilor legale în vigoare. Partner APL Management SRL nu va dezvălui niciuna dintre datele utilizatorilor personale care ar permite terților să vă identifice și nu va permite acestora accesul la astfel de date fără acordul prealabil al acestora și expres în scris. Partener APL Management  SRL poate dezvălui, totuși, datele utilizatorilor cu caracter personal, dacă dezvăluirea este impusă de lege.

Va informăm că la datele utilizatorilor vor putea avea acces angajații Partener APL Management SRL, cu unicul scop de a executa în mod corect toate operațiunile necesare gestionării prestării serviciilor şi ale comenzilor și solicitărilor utilizatorilor. Lista acestor persoane vă poate fi pusă la dispoziție numai în urma unei solicitări exprese exprimată în scris, datată și semnată, în atenția „Partener APL Management” S.R.L., București, str. Plutonier Marin Pazon Nr. 3, Bl. G14, Sc. D, Et. 2, Ap .44 , Sector 3.

Precizăm că la anumite date furnizate de utilizatori pot avea acces societățile comerciale împuternicite ale Partener APL Management SRL, precum și angajați ai acestora în vederea prestării serviciului solicitat de aceştia.

8.Protejarea datele utilizatorilor

Partenerul APL Managament SRL se angajează să mențină standarde înalte de securitate privind protecția datelor și confidențialitatea în conformitate cu legile și reglementările în vigoare cu ajutorul noilor tehnologii.

Protocoale criptografice

  1. Prin utilizarea protocolului de securitate SSL asigurăm securitatea datelor utilizatorilor cu caracter personal prin criptarea informațiilor pe care le furnizează.
  2. Asigurăm protejarea informațiilor cu caracter personal pe care utilizatorii le furnizeză împotriva interceptării ori a folosirii de către o terță parte.

Întrucât securitatea transmiterii datelor prin Internet nu este absolută și nu poate fi garantată de nimeni, Partener APL Management SRL vă recomandă să vă păstrați parolele și datele pentru a accesa Platforma într-un loc sigur și să nu le dezvăluiți altora. Utilizați opțiunile Deconectare, pentru a vă deconecta din orice sesiune de lucru, mai ales atunci când vă aflați într-un punct de acces public la Internet.

 9.Drepturile persoanei vizate și exercitarea acestora

9.1. În cazul în care utilizatorul solicită operatorului să-și ștergă datele personale din registru, operatorul va șterge imediat datele furnizate de utilizator în trecut.

9.2. Cererea de ștergere a datelor poate fi depusă în format electronic prin intermediul adresei de e-mail: ionel_chirita_apl@yahoo.com.

9.2.1. În cazul unei solicitări de ștergere a informațiilor (retragerea consimțământului pentru gestionarea datelor), datele stocate de operator nu vor mai fi gestionate și prelucrate de la data primirii cererii.

9.2.2. În cazul solicitării ştergerii, operatorul va șterge din registru toate linkurile către datele procesate legal, furnizate înainte de solicitare, profilul utilizatorului și decizia automată a acestuia.

9.3. Dacă au existat modificări ale datelor furnizate în trecut, Utilizatorul are dreptul să solicite modificarea datelor sale în baza de date. Cererea de modificare poate fi depusă în mod electronic prin intermediul adresei de e-mail  ionel_chirita_apl@yahoo.com.

9.4. Operatorul va bloca datele personale în locul ștergerii dacă utilizatorul solicită sau are motive rezonabile să creadă că ștergerea poate dăuna intereselor legitime ale utilizatorului. Datele blocate vor fi folosite numai în scopul de a preveni ștergerea acestora. Datele restricționate pot fi prelucrate numai cu acordul utilizatorului sau pentru formularea, verificarea sau protecția unor pretenții legale sau protecția altor drepturi sau interese publice ale persoanelor fizice sau juridice (dreptul de restricționare a gestionării datelor).

9.5. În cazul în care operatorul refuză să dea curs cererii utilizatorului de corectare, blocare sau ștergere, motivele de fapt sau de drept ale refuzului de a corecta, bloca sau șterge cererea vor fi notificate în scris în termen de 30 de zile. În cazul în care corectarea, blocarea sau ștergerea este refuzată, operatorul de date va informa persoana vizată cu privire la posibilitatea de a face contestație sau plângere la autorități.

9.6. Utilizatorii au dreptul de a se opune prelucrării și gestionării datelor lor:

  1. Dacă prelucrarea sau dezvăluirea are loc exclusiv în scopul îndeplinirii obligațiilor legale ale operatorului sau al exercitării drepturilor și intereselor legitime ale operatorului, destinatarului sau unui terț, cu excepția cazului în care prelucrarea este obligatorie;
  2. Dacă datele cu caracter personal sunt utilizate sau dezvăluite în scopuri de marketing direct, sondaje sau cercetare științifică;
  3. în toate celelalte cazuri prevăzute de lege.

9.6.1. În cazul unei obiecții din partea utilizatorului, operatorul nu va avea dreptul la gestionarea ulterioară a datelor decât dacă dovedește că gestionarea datelor este justificată, având prioritate față de interesele și drepturile utilizatorului sau referitoare la transmitere, verificare sau protecție juridică.

9.6.2. În ceea ce privește datele gestionate în temeiul legal (interes legitim), de a nu solicita ștergerea utilizatorul are dreptul de a se opune prelucrării și gestionării datelor sale.

9.6.3. Dacă există vreo obiecție, operatorul trebuie să investigheze motivele obiecției cât mai curând posibil în termen de 15 zile, să decidă dacă este de acord cu obiecția sau nu și să notifice utilizatorul în scris.

9.7. Utilizatorii au dreptul de a solicita informații despre gestionarea datelor lor personale.

9.7.1. Cererea de informații poate fi depusă în format electronic prin intermediul adresei de e-mail  ionel_chirita_apl@yahoo.com.

9.7.2. La solicitarea utilizatorului, operatorul îi va oferi acestuia informaţii despre datele prelucrate, sursa din care au fost obţinute datele, scopul, motivul și durata gestiunii, numele şi adresa destinatarului şi toate activităţile legate de managementul datelor.

9.7.3. Operatorul trebuie să răspundă solicitărilor de informații în timp util și să furnizeze informațiile solicitate într-o formă ușor de înțeles, într-un format potrivit pentru utilizator, cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 30 de zile.

9.7.4. Informațiile despre persoane sunt oferite gratuit o dată pe an pentru orice tip de date. Informațiile suplimentare despre aceeași categorie de date pot fi supuse unor taxe. Valoarea acestei taxe poate fi stabilită de comun acord. În cazul în care a fost efectuată o plată pentru date prelucrate în mod ilegal de către operator, sau cererea a avut ca rezultat o rectificare, plata va fi rambursată.

9.7.5. Operatorul poate refuza să furnizeze informații persoanei vizate. În cazul unui refuz de a furniza informații, operatorul va comunica utilizatorului în scris motivele legale ale refuzului și posibilitatea unei contestații sau a unei plângeri la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

9.8. Portabilitatea datelor

9.8.1. Potrivit articolului 20 din Regulament General de Protecție a Datelor, utilizatorul are dreptul de a primi date despre el furnizate într-un format structurat, care este utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit de sistemele informatice, și are dreptul de a transmite aceste date unui alt procesator.

9.8.2. În exercitarea dreptului său la portabilitatea datelor conform aliniatului 1, utilizatorul are dreptul de a-și transfera datele cu caracter personal către un alt operator de date, dacă este fezabil din punct de vedere tehnic.

9.8.3. Solicitarea privind portabilitatea datelor poate fi depusă în format electronic prin poștă electronică, la adresa ionel_chirita_apl@yahoo.com

9.8.4. În cazul în care operatorul refuză să dea curs solicitării utilizatorului de portabilitate a datelor, motivele de fapt sau de drept ale deciziei de refuzare a cererii vor fi informate în scris în termen de 30 de zile de la primirea cererii. În cazul în care portabilitatea este refuzată, operatorul de date informează persoana vizată cu privire la posibilitatea unei contestații sau a unei plângeri la autoritatea națională de supraveghere a prelucrării datelor cu caracter personal.

9.9. Pentru exercitarea oricărora dintre drepturile utilizatorilor, aceştia se pot adresa cu o cerere scrisă, datată și semnată, în atenția „Partener APL Management ” S.R.L., București, str. Plutonier Marin Pazon nr. 3, Bl. G14, Sc. D, Et. 2, Ap. 44, Sector 3 sau la adresa de e mail: ionel_chirita_apa@yahoo.com.

10.Stocarea datelor

10.1 Siguranța datelor de pe server

10.1.1. Operatorii stochează datele gestionate pe un server fizic de stocare. Serverul este situat într-un centru de date din România și este monitorizat, pentru securitate, 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.

10.1.2. Pentru a proteja informațiile pe care le furnizați, pe lângă protecția firewall, se efectuează zilnic scanări anti-malware sau antivirus și se instalează urgent actualizări critice de securitate.

10.1.3. Furnizorul de server: ………………………., Cod fiscal: ……………………, Număr Registrul Comerțului: ……………………………., str. ………………………….., …………………………., România, e-mail: ……………………….., tel: …………………………………..

10.2. E-mail marketing – Newsletter.

10.2.1. Adresele de contact ale utilizatorilor sunt protejate de un sistem de securitate în doi pași care împiedică persoanele neautorizate să vizualizeze, să editeze sau să descarce datele.

10.2.2. Fiecare comunicare trimisă către utilizator. conține toate datele noastre de contact și se face cu acordul acestuia.

10.2.3. Consimțământul de a primi comunicări suplimentare poate fi retras cu un singur click folosind link-ul unic de dezabonare.

10.2.4. Furnizorul platformei de e-mail marketing – Newsletter: Dazoot Software SRL, Cod fiscal: RO16341900, Număr Registrul Comerțului: J40/6234/2004, Splaiul Unirii 160, Corp C3, et. 2, Coworking Bucharest, Sector 4, București, e-mail: info@newsman.ro, tel: +40 31 0050870.

11.Baza legală a prelucrării datelor

11.1. Furnizarea datelor cu caracter personal se bazează pe dispoziții legale și obligații contractuale.

Utilizatorul va furniza datele sale personale dacă intenționează să acceseze Platforma. Lipsa datelor face imposibilă accesarea Platformei.

11.2. Temeiul legal al gestionării datelor: Art. 6 Punctul (1) lit. (c) din Regulament General de Protecție a Datelor (nume, adresă de livrare, adresă de facturare).

11.2.1. Consimțământul voluntar al persoanei interesate (Art. 6 Punctul (1) lit. a) din RGPD), interesul legal al utilizatorului și operatorului (Art. 6 Punctul 1) lit. d) și f) din RGPD), gestionarea contractuală a datelor (Art. 6 Punctul (1) lit. (b) din RGPD; numele, adresa de livrare, adresa de facturare), paragraful 6. § 5 din Grt. (Art. 6 Punctul (1) lit. c) din RGPD, numele, adresa de e-mail), în cazul solicitării de informații de către Utilizator prin e-mail – Art. 6. Punctul (1) lit. b) și f) din RGPD (nume, adresă de e-mail).

Operatorul atenționează că în cazul neîndeplinirii de către utilizator a obligațiilor ce îi revin în legătură cu o comandă lansată și executată, baza legală pentru prelucrarea datelor conform Art. 6 Punctul (1) lit. (b) din RGPD (contractual) este convertită în temeiul juridic prevăzut la Art. 6 Punctul (1) lit. (b) și (f) din RGPD (interes legal).

11.2.2. Operatorul gestionează datele Utilizatorului și pe baza consimțământului voluntar al persoanei interesate (Articolul 6 Punctul (1) lit. a) din RGPD) și obligația contractuală (Art. 6 Punctul (1) lit. b) din RGPD; nume, adresa de livrare, adresa de facturare).

11.2.3. Utilizatorul își dă consimțământul personal sau electronic prin utilizarea Platformei  și prin semnarea Declarației de Gestionare a datelor/verificarea casetei în timpul procesului de înregistrare/efectuare a comenzilor/solicitarea de informații ale Utilizatorilor. Utilizatorul are dreptul să își retragă consimțământul oricând și, în același timp, să solicite ștergerea datelor sale sau să modifice datele furnizate. În cazul comenzii în așteptare, retragerea consimțământului este considerată ca fiind o anulare a comenzii, care trebuie comunicată Utilizatorilor de către Operator împreună cu răspunsul la cererea sa de ștergere a datelor întrucât Art. 6. Punctul (1) lit. f) din RGPD prevede că Operatorul este îndreptățit să gestioneze datele Utilizatorului până când părțile nu își achită obligația contractuală. Conform Art. 7 Punctul (3) și Art. 13 Punctul (2) litera (c) din RGPD, retragerea consimțământului nu afectează legalitatea gestionării datelor în trecut.

12.Legea care guvernează acordul

Acordul încheiat între Partener APL Management și utilizator este guvernat de legea română. Astfel, orice conflict apărut între cele două părți va fi soluționat conform legislației române aflate în vigoare.

Litigiile pot fi soluționate pe cale amiabilă, prin mediere sau prin recurgerea la instanțele judecătorești competente.

13.Modificări

Partener APL Management SRL își rezervă dreptul de a modifica oricând termenii prezentului acord, fără nicio formalitate și fără preaviz. Modificările vor fi afișate în această pagină și vor avea efect imediat.

Accesul în Platformă și folosirea serviciilor, implică faptul că ați luat la cunoștință și v-ați dat acordul asupra noilor termeni.

Acest document a fost modificat ultima dată la 18 ianuarie 2022.

14.Alte informaţii pentru uitilizatori

a) Aveți dreptul de a contacta Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal („A.N.S.P.D.C.P.”) cu privire la modul în care prelucrăm datele cu caracter personal ale utilizatorilor.

b) Sperăm că vă decideți să discutați cu noi înainte de a depune orice reclamație la A.N.S.P.D.C.P.

c) Protejarea datelor dutilizatorilor este foarte importantă pentru noi și vom lua toate măsurile necesare pentru a rezolva orice îngrijorare privind controlul și securitatea datelor.

d ) Ne puteți contacta oricând la  ionel_chirita_apl@yahoo.com.