PARTENER APL MANAGEMENT

platforma pentru administrația publică locală

Iaşi: Peste 220.000 de documente au fost arhivate digital printr-un proiect european de 3,5 milioane lei

Primăria Municipiului Iaşi a finalizat un proiect care vizează, printre altele, şi arhivarea digitală a peste 220.000 de documente considerate a fi strategice, finanţat cu fonduri europene în valoare de peste 3,5 milioane de lei.

Conform unui comunicat de presă, proiectul a fost finanţat prin intermediul Programului Operaţional Capacitate Administrativă (POCA) – Axa Prioritară 2 „Administraţie publică şi sistem judiciar accesibile şi transparente”. Valoarea proiectului „Îmbunătăţirea capacităţii de planificare prin actualizarea documentelor strategice şi creşterea calităţii serviciilor furnizate de Municipiul Iaşi” a fost de 3.539.179 lei.

„Cea mai mare parte a sumei, aproape 2,4 milioane lei, a fost utilizată pentru implementarea unui sistem de arhivare electronică a documentelor la nivelul Primăriei Municipiului Iaşi. Astfel, proiectul a inclus dezvoltarea cunoştinţelor şi abilităţilor a 30 de angajaţi din cadrul Primăriei Municipiului Iaşi în domeniul planificării strategice şi al politicilor publice locale şi dezvoltarea competenţelor şi abilităţilor a 110 persoane din cadrul Direcţiei Generale Economice şi Finanţe Publice Locale pentru utilizarea sistemelor informatice aferente sistemului de arhivare digitală a documentelor. În cadrul proiectului, peste 220.000 de documente au fost arhivate digital”, menţionează sursa citată.

Restul sumei a asigurat actualizarea Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană (SIDU) a Municipiului Iaşi şi a Planului de Mobilitate Urbană Durabilă (PMUD) pentru Polul de Creştere Iaşi pentru perioada post – 2020, documente strategice pentru obţinerea finanţării europene pentru proiectele din cadrul Programului Regional Nord – Est 2021 – 2027. AGERPRES

ALTE ȘTIRI RECENTE