PARTENER APL MANAGEMENT

platforma pentru administrația publică locală

Primăria Sectorului 3: Documentele de autorizare comercială se vor depune exclusiv on-line

Primăria Sectorului 3 a anunţat, miercuri, că, începând cu data de 18 aprilie, obţinerea autorizaţiilor, acordurilor şi avizelor de funcţionare comercială, acte emise de Direcţia Generală de Poliţie Locală, se va putea face doar on-line.

Potrivit unui comunicat al Primăriei Sectorului 3 transmis AGERPRES, cetăţenii trebuie să acceseze pe site-ul Primăriei Sectorului 3 link-ul https://www.primarie3.ro/index.php/informatii_publice/acte_necesare, să aleagă categoria de documente dorită şi să urmeze paşii descrişi în fiecare procedură.

Direcţia Generală de Poliţie Locală primeşte documente şi emite on-line următoarele acte:

– emiterea autorizaţiei de funcţionare comercială alimentaţie publică – cod CAEN 5630, 5610 (bar/restaurant);

– prelungirea autorizaţiei de funcţionare comercială – alimentaţie publică cod CAEN 5630, 5610 (bar/restaurant);

– emiterea acordului de funcţionare pentru activitate comercială comerţ produse alimentare/nealimentare/servicii de piaţă;

– emitere / prelungire acord de funcţionare comercială pentru activitate comercială (pieţe / bazare);

– emiterea avizului de funcţionare comercială terase sezoniere – amenajate în centrul istoric (cod CAEN 5630, 5610);

– emitere / prelungire aviz de funcţionare pentru activitate comercială – difuzare presă pe domeniul public;

– emiterea/prelungirea avizului de funcţionare comercială flori naturale pe domeniul public;

– emiterea/prelungirea acordului de funcţionare pentru activitatea comercială la tarabă/spaţiu în pieţe/bazare;

– prelungirea acordului de funcţionare pentru activitatea comercială – spălătorii / vulcanizări / service auto / comerţ cu piese auto;

– cerere pentru emiterea/ prelungirea avizului de funcţionare pe domeniul public (amplasament stradal) (altele decât difuzarea presei şi comercializarea florilor naturale);

– acord de funcţionare spălătorii, vulcanizare, service auto, comerţ cu piese auto;

– cerere de prelungire a acordului de funcţionare pentru activitate comercială comerţ produse alimentare /nealimentare/ servicii de piaţă;

– cerere pentru emiterea avizului de funcţionare pentru terase sezoniere;

– cerere pentru emiterea avizului de funcţionare (temporar) privind comercializarea obiectelor specific sărbătorilor de iarnă/primăvară.

Depunerea on-line a documentelor pentru obţinerea autorizaţiilor, acordurilor şi avizelor de funcţionare comercială face parte dintr-un amplu proces de digitalizare a Primăriei Sectorului 3, menţionează Primăria.

Sursa citată reaminteşte că Primăria Sectorului 3 este prima administraţie locală de sector din Bucureşti care a pus la dispoziţia cetăţenilor servicii electronice. AGERPRES

ALTE ȘTIRI RECENTE