PARTENER APL MANAGEMENT

platforma pentru administrația publică locală

Proiect privind măsuri de planificare strategică şi simplificarea procedurilor administrative la Primăria Sectorului 5

Primăria Sectorului 5 a lansat un proiect prin care îşi propune să consolideze capacitatea administrativă a instituţiei prin elaborarea Strategiei Smart City şi simplificarea procedurilor administrative, în sensul dezvoltării şi implementării unei aplicaţii informatice pentru alocare şi gestionare de fonduri nerambursabile locale din fonduri publice pentru activităţi nonprofit de interes general.

Proiectul „Soluţii digitale pentru Sectorul 5 al Municipiului Bucureşti” este finanţat din Fondul Social European, prin Programul Operaţional Capacitate Administrativă 2014 -2020 şi are o valoare totală eligibilă de 3.992.081 de lei.

Potrivit unui comunicat al Primăriei Sectorului 5 transmis, joi, AGERPRES, obiectivele specifice ale proiectului sunt:

* dezvoltarea capacităţii de planificare strategică care să permită construirea unui plan de dezvoltare şi modernizare a Sectorului 5 prin realizarea Strategiei Smart City pentru perioada 2023 – 2030;

* implementarea la nivelul instituţiei a măsurilor de simplificare a procedurilor administrative şi reducerea birocraţiei pentru cetăţeni în sensul dezvoltării unei aplicaţii/platforme informatice pentru gestionare de fonduri nerambursabile locale din fonduri publice alocate pentru activităţi nonprofit de interes general;

* îmbunătăţirea competenţelor profesionale şi certificarea a 25 de persoane din cadrul Primăriei Sectorului 5 cu privire la gestionarea şi utilizarea platformei informatice dezvoltate. AGERPRES

ALTE ȘTIRI RECENTE