Un post de director general adjunct va fi înfiinţat în cadrul Administraţiei Pieţelor Sector 5, conform unei hotărâri aprobate în şedinţa de vineri a Consiliului Local.
Potrivit raportului de specialitate, prin modificarea organigramei, urmează să fie înfiinţat un post de director general adjunct şi să fie desfiinţat un post de muncitor necalificat.
Astfel, la nivelul Administraţiei vor exista: un director general, un director general adjunct, un director administrativ şi un director de marketing.
„Directorul general adjunct este persoana care îndeplineşte atribuţii destinate derulării în condiţii optime a activităţii de realizare a cadrului administrativ la nivelul instituţiei, de implicare activă în procesul de rezolvare a problemelor pe care instituţia noastre le poate întâmpina, de preîntâmpinare şi/sau reducere a cauzelor şi/sau efectelor evenimentelor ce pot perturba, limita sau afecta dezvoltarea economică şi socială a Administraţiei Pieţelor. Menţionăm că toate posturile din organigramă sunt bugetate din veniturile proprii ale Administraţiei Pieţei Sector 5, pentru că instituţia se autofinanţează”, prevede raportul de specialitate.
Reprezentanţii aparatului de specialitate au precizat că Administraţia Pieţelor are 68 de posturi, dintre care în prezent 34 sunt ocupate.
Directorul general adjunct va avea următoarele atribuţii: asigură întocmirea programelor operative ale instituţiei şi resurselor necesare pe contracte; aprobă programul de măsuri tehnico-organizatorice necesare asigurării Securităţii şi Sănătăţii în Muncă şi a protecţiei ecologice; avizează necesarul de echipamente şi materiale specific de Securitatea şi Sănătatea Muncii; gestionează potenţialul tehnologic, material şi financiar al instituţiei; dispune organizarea controlului financiar intern; dispune analiza rapoartelor şi dispoziţiilor de control intern şi extern pe linie de calitate şi mediu şi dispune înlăturarea neconformităţilor sesizate; asigură accesul organelor de control intern şi extern la documentele firmei. AGERPRES